Panduan Wedding Planner Services Untuk Lancarkan Majlis Anda

Panduan Wedding Planner Services Untuk Lancarkan Majlis Anda

Sedang cari wedding planner service untuk majlis anda. Saya tahu, pastinya sebab nak mudahkan urusan anda nanti.

Saya ada satu buku yang nak dikongsi jika anda berminat. Namanya Buku Wedding Planner yang diterbitkan sendiri oleh geng wedding planner jugak.

 

Service Wedding Planner

 

Dalam masa PKP, majlis perkahwinan tidak boleh diadakan. Jadi service wedding planner juga mengalami kemerosotan. Untuk bolehkan mereka terus bernafas, maka buku panduan wedding planner di buat.

 

Sebabnya walaupun tiada majlis perkahwinan besar dibuat, tapi tetap juga ada acara kecil seperti ambil gambar, kenduri dikalangan saudara terdekat. Jadi ada sop dan juga tips yang anda boleh praktikkan.

 

Sebenarnya dalam buku ni ada info yang lengkap untuk anda yang nak jadi wedding planner mahupun pengantin sendiri.

 

Since kahwin tu sekali saja bagi kebanyakkan orang, maka banyak perkara yang kita terlepas pandang masa nak buat kenduri.

 

Walaupun bagi lelaki, kahwin masa pkp memang save banyak, tapi mak pengantin perempuan biasanya tetap nak buat kenduri lepas pkp nanti. Jadi buku wedding planner ini wajib juga anda dapatkan.

 

Berapa Harga Buku Wedding Planner?

 

 

Tidak mahal hanya rm35 sahaja, apalah nak dibandingkan dengan majlis kahwin anda nanti yang berseri dan perfect semuanya setelah ikuti panduan ini. So jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Buku Wedding Planner DISINI.